Fälttest: Solcellsmoduler

En verklig jämförelse mellan Mono, Poly, PERC och Dual solcellsmoduler.

Total solcellsproduktion: --
S
Total solcellsproduktion: --
S
Total solcellsproduktion: --
S
Total solcellsproduktion: --
S
Total solcellsproduktion: --
E
Total solcellsproduktion: --
W
Rumänien
--
--
Installationsdatum: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Strålning

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Support

Garanti och reparationer

Efter årtionden av att övervinna energiutmaningar med innovation vet vi hur man skapar ett brett utbud av stabila anslutna produkter som fortsätter att prestera, även i de tuffaste miljöerna. Detta, tillsammans med vår femåriga standardgaranti gör att du kan känna dig trygg i många år framöver. Och om något går fel kan du vara säker på att vårt världstäckande återförsäljarnätverk alltid finns vid din sida för att erbjuda snabb och god service.
warranty

5 års garanti

Kan uppgraderas till 10 år

Victron Energy erbjuder en femårig standardgaranti på energiprodukter*. Den kan uppgraderas till tio år genom att lägga till 10 % på den inledande investeringen. Kontakta din återförsäljare för mer information eller skicka in en supportbegäran för hantering av garantifrågor. * förutom för våra batterier: för blybatterier erbjuder vi två års garanti och för litium tre år.

Reparationer

Världstäckande reparationsnätverk

Våra auktoriserade återförsäljare har ansvar för att tillhandahålla dig instruktioner för en snabb och effektiv reparation. De kan förlita sig på att vårt stora världstäckande reparationsnätverk som når ut med snabb och god service till även de mest avlägsna områdena.

Support

Create support request

Before you send a support request for support, repairs or warranty cases, please mind the following for fast handling:

The manuals are checked for troubleshooting and error indications

A system check is performed and the results can be shared

This way your dealer can better diagnose the issue and provide a quicker solution more easily.

Based on your product’s serial number we connect you to the original dealer, who is responsible to follow up on your request. After submission of the request you will receive the dealers contact info and you’ll get to review your support experience.

Create a support request